Love Sms

Alfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine!

As vrea sa fiu o lacrima care se naste in ochii tai, traieste pe obrajii tai si moare pe buzele tale.

Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.

Cine esti tu? Cum de ai aparut in viata mea? Atat de brusc, atat de profund, atat de... PLACUT?!!

Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pt ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide...

Scumpi, simt ca ceva a inceput sa-mi apese greu pe inima: e ceva deosebit. Ai idee ce e? E ceva ce simti si tu? E... L'AMOREEE! :)

S-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis..

Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine?

Mi-e dor de tine. De buzele tale senzuale... Vreau sa te am aproape, sa te strang in brate, sa te sarut. Sa ne contopim amandoi intr-un sarut pasional. Sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza, toata noaptea. Dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.

Iti multumesc pentru speranta si fericirea pe care mi-o oferi zilnic. Prezenta ta ma face fericit si increzator in viitor. TE iubesc mult!

0 comments:

Post a Comment