Funny Sms 4

In razele de soare,eu stau si te privesc, esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc, as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.

O briza, un val, o adiere, un nor... un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez !

Se spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat.. sper sa fiu si eu prin preajma ta !

Crezi in iubirea la prima vedere ?... sau va trebui sa revin?

Daca as fi inger as face ca visele sa ti se adevareasca, dar nu sunt decat un om care poate sa te iubeasca.


De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii te vad pe tine!

Daca un sarut ar fi o picatura de ploaie, ti-as trimite dusuri, daca o imbratisare ar fi o secunda, ti-as trimite ore, daca un zambet ar fi apa ti-as trimite marea, daca iubirea ar fi un om.. as indraznii sa iti spun ca te iubesc.

Eu mor gandind la tine, dar tu ma uiti si mi-amintesti in vise mai senine. Nu te mai uit, in veci eu te iubesc, ei nu ma cred, ei nu-nteleg, si stau... si tac... si ma intorc in mine gandindu-ma la tine !


Te vad printre stele, ochii tai sclipesc ca ele, tu esti soarele si luna, bucuria vietii mele ,de-as avea putere sa privesc in ochii tai si sa-ti spun ca TE IUBESC, crede-ma ca nu glumesc.


Pacatul nu are uneori limite si se poate identifica cu infinitul, atunci cel mai mare pacat al meu este ca te iubesc in infinit !

Daca as putea m-as transforma intr-o stea, as sta mereu la geamul tau. Cand vei inchide ochii as cobora sa-ti sarut buzele fierbinti si ti-as sopti: te iubesc !

Daca as avea aripi as zbura pana la tine, daca as putea te-as tine langa mine, dar nu am nici aripi nici putere, te am doar pe tine in sufletul meu !


Din tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea.


Adio de acuma-ti spun... de-acum nu-ti voi mai fii o piedica in drum... destul am plans... destul am tanguit... ca sa constat ca tu nu m-ai iubit.


Poate incerc prea mult sa m-amagesc... ca te pot uita, dar si-acuma simt pe buze... uneori... sarutarea ta!!!


De ce ploua azi? de ce plange cerul? eu cred ca plange pentru mine... oare? sau pentru tine... asa sa fie? dar ploua prea mult, cred ca plange pentru amandoi, pentru ca inca nu ne-am gasit, maine daca e soare , ce zici ne intalnim?

Tu nu stii de mine... nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu... eu te privesc si nu-mi ajunge... te simt si nu ma satur... te am si te mai vreau.

Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut... Ce zici ma ajuti sa urmez tratamentul?!?

Nu te speria sunt la spital pentru ca mi-a gasit ceva in inima, dar fii fara griji pentru ca operatia nu le-a reusit... Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo esti tu, si acolo vei ramane !!!

Daca vreodata luna nu-ti va fi aproape, daca soarele va disparea, sa stii ca a mai ramas ceva: iubirea mea, care niciodata nu te va lasa...


In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii... e dorul meu ce vine s-adoarma langa tine...


Cand ingerasii in rai se jucau, pentru ca unul era tare dragut, ceilalti l-au aruncat pe pamant! Ups! te-ai lovit?

Sms pt. pescari : Draga, plasa ta de pescuit are ochiurile prea mari pentru pestisorii delicati ca mine. Incearca la balene.

Sms pt. pescari : Nici un pestisor de aur nu-ti poate oferii ceea ce pot eu. Profita pana sunt in plasa ta.

Sms pt. pescari : Maine ma duc sa fac baie in lac vii sa ma pescuiesti ?


Am vazut astazi ceva in vitrina unui magazin...era frumos, sexy,adorabil,..am vrut sa ti-l cumpar,pana cand am realizat ca era refexia mea.

Last night i wanted to write u a letter, all i could write was: "noh ss!w ! " it doesn't make any sense until u read it upside down.

Am cerut o floare, mi s-a dat o gradina, am cerut o raza de soare, mi s-a dat tot soarele, am cerut sa mi se suga p***, mi s-a dat numarul tau.

A hug leeds to a kiss, a kiss leeds to a lick, a lick leeds to a suck, a suck leeds to a fuck. So, do you want a hug .


I think it is time I tell you what people are saying behind your back...! Nice Ass.

Este ora trei dimineata si pe strada mea, a trecut un buldozer cu senile care se inderepta spre santier. M-am gandit ca ar fi cool sa iti spun si tie. Noapte buna si somn usor in continuare!

As vrea sa ma aflu infinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chiloteii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, ...dar nu te gasesc Nisip afurisit!!!

Am fost arestat pentru port ilegal de frumsetze si trafic de inteligentza...am fost nascut la cererea femeilor...cand m-am nascut am fost scos la licitatzie si am castigat milioane de $,iar in momentul de fatza sunt printz al femeilor!

Sex is a sensation,it's about a man temptation of putting his location in a woman destination.Do you understand this explication or you need a demonstration?

Sunt virusul Mos Craciun.Daca vrei cadouri,trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul sms.

Do you know what abbreviation ADIDAS stand for?!?! All Day I Dream About Sex!!!

0 comments:

Post a Comment