Sms de iubire 2

Vreau sa te simt aproape si sa-ti simt sarutul, Vreau sa ma strangi in brate si sa privim apusul!

Luna sa-ti vegheze somnul, Ingerii sa-ti indulceasca visele, Cand te vei trezi, SA FI LANGA MINE!!!


Nu te iubesc parintii care te-au facut, cat te iubesc eu pe tine de cand te-am cunoscut!


As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau,sa ma evapor si sa ajung in cer ,sa le spun ingerirlor ca si pe Pamant exista Raiul cand esti cu mine...Te Iubesc

Ar fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin pt mine si imi doresc mereu sa fi cu mine mereu in brate sa te tin!!!IuBeScK uN InGeRas

Cand te-ai nascut afara ploase, dar nu ploua cu stropi de ploaie ci ingerii plingeau ca au pierdut unul din ei !

Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine acum as merge printr-o gradina de flori fara sa-i mai gasesc capatul....

Inima mea iti e o jucarie / Ii spui un distant te iubesc / Si ea-ncepe sa-ti cante / Si pleci, si plang si ruginesc.

De zile te chem sa ne vedem fata in fata / Tu nu-mi raspunzi dar nu sunt trista / Caci inima mea e pregatita / Sa te astepte o viata

Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

Cel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva.

...Imi este greu fara tine, dar tu mai avertizat... deci nu am scuze ca m-am trezit din visul frumos in care TU si EU am fost..., dar si asa tu ai ramas, esti si vei fi..., visul frumos ce seara de seara mi-l voi aminti.. "MiSs_YoU"

Nu ma cauta... Eu sunt peste tot in jurul tau: in fulgii de nea, in lumina alba a diminetii, in pustietatea noptii... Doar inchide ochii si lasa-ma sa te simt...

In razele de soare,eu stau si te privesc, esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc, as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.


Din apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulce "TE IUBESC" Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc!


Daca as primi cite o stea de fiecare data cind ma gindesc la tine , as tine tot Universul in maini.

Dragostea adevarata: incepe cu o scanteie, se sudeaza ca o prietenie si e multiplicata calitativ prin fidelitate unul fata de celalalt.

Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zabetul tau dulce... Te iubesc!

Barbatii iti vor spune multe, ca te iubesc si cum si cat, vor spune mai frumos ca mine, dar nu te vor iubi atat.

Sa glumesti in iubire dar sa nu iubesti in gluma ...

Acolo unde nu exista fericire, acolo unde staruieste intunericul si viata trece fara alinare, acolo sunt eu, inecandu`ma in lacrimi de dor ... pentru TINE!

Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea, pasiunea, tandretea, cauta implinirea... Cauta si te vei regasi gasi acolo, foarte aproape de inima mea...


Sa astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi, pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste..


Sa ai curaj sa risti pentru adevarul din inima ta, dar sa nu te minti cand il asculti.

Daca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi...dar el vine fara veste shi pe mine ma trezeste!

0 comments:

Post a Comment